دستورالعمل‌های سرمایه‌گذاری

اول شیبا داغون کرد بعد لونا یک شبه پولمون پودر کرد فعلا بیت دارم تا ببینم دقیقا قرار چی من پودر بشه دیگه

لعنت به این بازار که فقت کلاه برداری شده

برای این که شما ملت دنبال ته خیار هستید من اونا اومد تا زیر سولانا هم نخریدم رفتم همون سولانا رو خریدم تازه فقط بیست میلیون اگه سرمایه بیشتر بود فقط بیت کوین می‌خریدم آخه کی می‌ره سمت این ارزهای بی بنیاد …الکی میگن بنیاد لونا دم و دستگاه ش اندازه پشمک حاج عبدالله هم نبود چهار تت کامپیوتر گذاشته بودن میفروختن:joy::joy::joy:

تو ان وضعیت که هر لحظه امکان داره بیت تا 20000 دلار ریزش کنه آخه مرد حسابی خدا وکیلی آدم عاقل همچین کاری می کنه ؟؟ مثلا انتظار داری با این استراتژی سود هم بکنی؟؟

من که خانم هستم:face_with_steam_from_nose: بعد من با بیت نوسان میگیرم فقط روی لونا هولد بودم و شیبا که رو هر کدوم نزدیک ۱۰۰۰ و لونا ۱۷۰۰ دلار از دست دادم غر نمیزنم ولی خب ناراحتم هستم
اصولا بیشتر با ترید سود میکنم هم buy هم sell

نگران نباش درست میشه با ضرر نفروش الان نهنگ ها پله ای دارن میخرن

لونا که حسابی حال داد !!!
اونایی که روی ۲۰ ریال ترسیدن و لونا نخریدن تقصیرش رو گردن کسی نندازن ..
حالی که لونا پری روز به من داد رو در زندگی هرگز فراموش نخواهم کرد !!!