آیا ترا از usdt ارزش بیشتری دارد؟

وقتی خود صاحبش میگه ارزش ترا از USDT بیشتره عملا داره نخ میده که بالای یک دلاره .و خدا کنه که همینطور بشه تا کل اونایی که اینو به هرجهت خریدن مایه دار بشن و زندگیشون عوض بشه .منم همینطور واقعا همچیمو باختم و خدا به دادمون رسید .:pleading_face::heart::wink:

ایلان ماسک هم در مورد دوج همینو میگفت که ارزشش از بیت کوین بیشتره که ار70سنت اومد8سنت

چقدر ساده ای پول اضافی داری من میخوام تا دیروز هم میگفتن ما قاتل اتریوم هستیم

منکه نگفتم همین الان یک دلاره .اون ی چیزی گفته ماهم باور نکردیم .گفته از UsDT ارزشش بیشتره .، نکنه یادت رفته که این چند لار بوده با کله اومده پایین.همون بیت به همون گنده ای خودش یبار با کله سقوط کرده خودشو طی مدتی کشیده بالا .اینم زمان میبره اگر برنامه هاش اجرایی بشه.مهندس

دوج ی میم کوین بیش نیست من ۵ تومن گذاشتم همونم پودر شد.رو میم مخصوصا دوج ریسک نمیکنم دیگه

من دفاع نمیکنم از ترا چون خودم پول گذاشتم و باختم .اما اگر ی تکونی بخوره پولم برمیگرده منکه میگم با ۱۰۰ تا یک تومنی هم راضی ام

تو که یه سور زدی به اون یکی، مرد حسابی usdtیعنی تتر، استیبل لونا ust هست

وقتی دانش مالی نداشته باشی نتیجش میشه همین یک دلار لونا یعنی ارزشی بیشتر از کل حجم معاملات روزانه فارکس و بیش از کل ذخایر طلای دنیا لذذذذذااااا لونا یک دلاری خیالی بیش نیست