هدف در شیبا

۲۰۰ میلیون توی شیبا سرمایه گذاری کردم ته تهش ۲ سال میخام واییسم که شیبا ۱۰۰ درصد میشه دونه ای ۱۰ هزار تومن پوله منم میشه ۲/۲۲۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ که بکشم بیرون از اینجا.
کجای دنیا میتونم طی ۲ سال اصلا ۲ سال هم ن ۳ سال پولم رو انقدر کنم.
شده ۵ سال هم وای میسم ولی این پول رو میگیرم.
هولدرا لایک کنن:+1:

کوچولو آرزوهای قشنگی داری

اخه موضوع اینه اگه ۱۰۰سال وایستی به ۱۰هزار تومن نمیرسه!!!واقعا چی فکر کردی!!!
البته اگه هر دلار بشه ۵۰میلیون تومن ساید برسه!!

شتر در خواب بیند پنبه دانه عزیز

من خودم شیبا دارم یک سالی میشه ولی تا کی بابد رویای فکر کنم ها به خدا که خسته شدم

قرص شلکس بخور خوب تخلیه شی عزیزم من با دومیلیارو سیصد اینقدر ■■■ ■■■ نمیکنم که تو میکنی:joy::joy::joy: