توصیه های بازار نزولی

یه نصیحتی بهتون میکنم. چند روز پیش یکی از سرمایه داران و کارشناسان بزرگ دنیا گفت خرید ارز دیجیتال در بازار ریزشی مثل این میمونه که بخواید چاقوی در حال افتادن رو بگیرید. پس فعلا خرید توی این بازار یعنی بدبخت کردن خودتون. اگر نوسان گیری بلدید استفاده کنید اگر بلد نیستید و فقط هولدرید بفروشید و برید دنبال کارتون و زمانی که بازار صعودی شد برگردید. که حالا حالاهاهم بعیده صعودی بشه

متاسفانه باید با حقیقت کنار بیایم. منم مثل شما وضع مالیم خوب نیست و کلی آرزو دارم و دلم میخواد میلیاردر بشم ولی ارز دیجیتال هر میوه ای داشت پارسال چیدن رفت چیزی واسه ما نموند…

دوست عزیز درست راهنمایی کن ، اگه هولدرید بفروشید و برید یعنی چی؟؟؟؟؟ کسی که هولدر هستش که نیومده بفروشه بره هولدر یعنی تا بکی دو سال باید تحمل داشته باشه نکه بازار اومد پایین بفروشه بره …

دوست عزیز در مورد لونا گفت نه همه ارزا اول خوب گوش بده بعد حرف بزن

چی سرت میشه از ارز که میگی بفروشید برید صعودی شد بیاید بیان چند برابر بخرن الان وضعشون خوب نیست تو ضررن اون وقت که سود کرد که دیگه واویلا درست حرف بزن که حرف نخوری

اخه ■■■■■■ خنگ بهترین زمان خرید ارز وقتی هست ک بازار ب چوخ رفته و همه فروشنده هستن والا بازار بخواد پامپ کنه با این ریزش هایی ک کرده شب میخوابی صب میبینی ارزا ۲۰۰-۳۰۰ درصد رشد کردن ؟؟؟؟ مگه کسی میدونه ک کی میخواد صعودی بشه ک اونموقع ورود کنیم هاااااا ؟؟؟؟؟؟ توهمات خودتو ب نام کسی دیگه جار نزن

اقای مورفین شوتر خنگ حتما ..با اسم های بزرگ بازی نکن