ریزش بازار و احتیاط

ریزش شروع شده فعلا خریدی انجام ندین مواظب سرمایه های خودتون که با هزار بدبختی به دست میارین باشین کلا بازار میل به سقوط داره دو سه تا کندل سبز سرتون رو شیره نماله فعلا نه زمانه خوبی واسه خریده نه فروش

ریزش۵ماهه شروع شده

بالای ۹۰درصد کسائی که اینجان دیگه پولی واسه خرید ندارن،منتظرن این خاک بر سر رشد کنه

دیگه رفت به بادددد کدوم سرمایه :cry::cry::cry: