حمایت از بیبی دوج و انتقاد از توکن‌های دیگر

لی بی دوج الهی درد و بلات بخوره توی سر هر چی توکن نما هست ، من در ریزش هات سنگین اضافه کردم ، گفتم اگه باز هم بریزه فدای سرش ، همین که تیم قوی داری و کاری که میکنی با برنامه هست ، منتظریم سالگرد تولدت توکن سوزی جانانه داشته باشی ، پرسود باشی هموطن خودت هم بررسی کن و کاری به حرف من و دیگران نداشته باش.

بی بی دوج چ حال بهم زنه ،توف بیاد توش :joy::joy::joy::joy:

عجب روشهای تبلیغاتی عجیب غریب و بدردنخوری ابداع کردید! خب بابا جان اگه واقعا میخوای به حرفت توجه نکنن مگه مجبوری زور بزنی اینهمه تایپ کنی!؟ توجه نمیکنیم اصلا چه بگی چه نگی :joy: امیدوارم با این خریدای ارزیتون به خاک نرید:folded_hands: