لی بی دوج الهی درد و بلات بخوره توی سر هر چی توکن نما هست ، من در ریزش هات سنگین اضافه کردم ، گفتم اگه باز هم بریزه فدای سرش ، همین که تیم قوی داری و کاری که میکنی با برنامه هست ، منتظریم سالگرد تولدت توکن سوزی جانانه داشته باشی ، پرسود باشی هموطن خودت هم بررسی کن و کاری به حرف من و دیگران نداشته باش.
بی بی دوج چ حال بهم زنه ،توف بیاد توش ![]()
![]()
![]()
![]()
عجب روشهای تبلیغاتی عجیب غریب و بدردنخوری ابداع کردید! خب بابا جان اگه واقعا میخوای به حرفت توجه نکنن مگه مجبوری زور بزنی اینهمه تایپ کنی!؟ توجه نمیکنیم اصلا چه بگی چه نگی
امیدوارم با این خریدای ارزیتون به خاک نرید![]()