هشداری برای سودای لونا

بنا بر اطلاع خبرگزاری رویترز که دقایقی پیش منتشر شد نمایندگان اتحادیه اروپا اعلام کرده اند طبق توافق برجام که بزودی اعلام میشود منابع عظیم ارزی ایران در کره جنوبی با سفر بایدن در کره جنوبی و اعلام موافقت رییس جمهور آمریکا آزاد شده است و بدهی های عمان هم در سفر رییسی به ایران پرداخت میشود

:small_blue_diamond:اعلام امضای برجام حداقل تا پنجشنبه این هفته و حداکثر تا دوشنبه آینده خواهد بود

:small_orange_diamond:ایران در این توافق به امتیازات بینظیری دست یافته است و یکی از امتیازات ذکر شده ورود مجدد ایران به عرصه نفت و گاز جهانی و حذف سوئیفت است

:small_blue_diamond:رویترز منابع خود را یکی از بلند مرتبه ترین دیپلمات های نزدیک به وین اعلام کرد

…فقط سقوط ازاد دلار را کم داشتیم…

هزار تومن هم سقوط نمیکنه
خیالت راحت

و ایظا صعود بورس

اقتصاد ایران متاسفانه رانتی هست از اول انقلاب که خبری از برجام نبود دلار چند هزار درصد رشد کرده با برجام و بدون برجام انتظار دلار پایین نداشته باشید که بالا نگهداشتن دلار همواره منبع مالی دولتها بوده و فعلا هم خواهد بود

نگران نباش دلار تا 40 هزار تومان خواهد رفت اینو سیو کن داشته باشی

از این خبرا نیست

دلار زیر 23 نمیاد چون بوجه امسال روی 23 بستن

چرت و پرت نگو هیچ ‌توافقی نشده مردم گول نزن با این چرندیات بی پایه و اساس . ادمین تایید کن

چی میگی پشنگ انگار از سیاست داخلی و قدرتش خبر نداری

خواب دیدی خیر باشه

:joy::joy::joy:سقوط مقوط نداریم اینجا

این دولت هزاران باید سر این مردم رو بریدن بازم تکرار میکنند.این دلار هاز که قرار آزاد بشه یک دلار شم به مردم نمیرسه بعد دلار رو میبرن بالای ۳۵هزار بعد میگن قرار بشه۵۰هزار تا همه این اون دلار ها رو بفروشن به مردم بیچاره

و بعدش دلار هزار تومن خواهد شد برگرفته از کتاب گاوها پرواز میکنند و خرها باور.

حرفهای شما کاملا منطقی و منطبق بر واقعیته فقط یه مسئله ای هست که کشور ما اینقد چاله و چوله پر نشده داره که این منابع عظیم ارزی تاثیر چندانی روی زندگی روزمره مردم نخواهد داشت

دوست عزیز با اتفاق برنامه ریزی شده چند روز پیش و متهم شدن اسرائیل به این داستان، بعیده کسی پای میز مذاکره بیاد