فقط حجم بازار رو مشاهده کنید بعضی دوستان میگن به فلان قیمت نمیرسه امیدوارم که نرسه قیمت پایین تر ولی خودتون ببینید وقتی حجم بازار شاخصش منفی میشه خروج سرمایه شدت میگیره بخای نخای شدت فروش بیشتر میشه خریداران با این وضع شاخص ترس که تعدادشون به شدت کم شده شکست میخورن که در این صورت قیمت های پایین تر از 20 هم بیت کوین قطعا تجربه خواهد کرد .
بعضی دوستان متاسفانه اینجا هستند که از صرافی ها میان پیام میزارن که پایین تر نمیاد بخرید سعی کنید فقط به حجم بازار نگاه کنید بیت کوین و بقیه ارز ها در صورتی رشد میکنن که حجم بازار فعلی چندین درصد مثبت بخوره …
دوستان اصلا به حرفهای ادمی مثل این موش کثیف گوش ندید
این ادم حیوون صفت با شایعه پراکنی قصد داره تا سرمایه مردم رو به سمت بورس ایران ببره واین ادم از طرف دولت هستش
از ادمین میخوام تا این رو تایید کنه تا مردم بفهمن چه موجودیه
اتفا قا هر چی بیشتر بفروشند بازار زودتر
به ثبات میرسه چونکه کف قیمت میشه
۲۸ الی ۲۹ حدود نه میلیون بیت دست
کسانی است که زیر صد دلار خریدن هر
قیمتی بفروشند در سود هستند مهم اینه
بازار کشش خرید داره