الان اگه لونا جدید بیاد تکلیف ما که لونا رو قبلا خریدیم چی میشه. …یعنی اگه قیمت لونا جدید بره بالا …توکن قبلی که قبلا خریدیم هم اونم قیمتش به نسبت لونا جدید میره بالا؟
اگر صرافی ایرانی باشی و همزمان با لونای جدید توکن جدیدو اپدیت کنن لونای ما ب لونا جدید تبدیل میشه و اگر انصاف رو رعایت کنن و قیمت جهانی بزنن ما هم مث قیمت جهانی تو سود و زیانش شریک میشیم ولی اگر یه سرافی مث رم…ک کلاهبرداره باشی قطعا یجور آپدیت میکنن ک تو سودی از این ماجرا نبری
مگه وقتی تیبا2اومد تیبا1قیمتش پایین اومد
راهاندازی شبکه آزمایشی Terra2 از روز جمعه:
با تداوم تلاشها برای احیای اکوسیستم #ترا، قرار است زنجیره جدید ترا در روز جمعه همین هفته راهاندازی شود. توکن بومی این شبکه جدید #لونا نام دارد و لونای قبلی، با نام لونا کلاسیک به کار خود ادامه خواهد داد. همچنین 2 گروه برای ایردراپ توکن جدید لونا واجد شرایط هستند:
افرادی که قبل از سقوط، لونا را خریدهاند، توکن جدید را با نسبت یک به یک جدید را دریافت میکنند.
افرادی که پس از سقوط، لونا را خریدهاند، توکن جدید را با نسبت ۱:۰.۰۰۰۰۱۵ دریافت میکنند.
ر داخل صرافی داری نگران نباش اگ تو کیف پوله صبرکن میگن چ کنی
لونا جدید به مال باخته های لونا میدن که پولشون پودر شده