اشتباهي كه همه دارن ميكنن اينه كه فكر ميكنن قراره لوناهاشون به ورژن دو تبديل بشه درصورتي كه اينطور نيست اين لونا ميشه لونا كلاسيك وكسي به ارز ما دست نميزنه فقط كسايي كه قبل ريزش لونا داشتن به ازاي هريك لونا يك لوناي جديذ ميگيرن اون قبليم كه ميشه لونا كلاسيك رو دارن و كسايي كه بعد ريزش خريدن به ازاي هر لونا مقدار٠/٠٠٠١٥لوناي جديد ميگيرن اسمش هم روشه ايردراپ سرتون كلاه نره لوناهاتونو بدين ورژن جديد بگيرين چون لوناي كلاسيك شبكه قوي داره و بجز لوناي فعلي چند ارز ديگه هم رو اين شبكه كار ميكنن
قشنگ توضیح بده لطفا
الان من ۲۲میلیون لونادارم به نظرت چکارشون کنم بلدنیستم ممنون میشم
برای ایجاد شبکه ای مانند ترا سالها وقت نیازه ، امکان نداره تو دو هفته ارز جدید برنامه نویسی کرد ، این فقط یه جبران ضرر برای گروه اول دارندگان لونا هست ، به محض باز شدن خرید و فروش منتظر انفجار قیمت باشید ، همین لونا رو حفظ کنید
مثل ما که سیفمون سرمون کلاه گذاشت