سلام لطفا راهنمایی کنید استیک ارز ترون در تراست ولت وقتی میگه 5% سود ایا این سود سالانه هستش یا هر 3 روز انجام میشه
سالانه اس. . روزانه چرا مگه چه خبره
این همه میگن کلاهبرداری باز تو میگی سودش چه جوری هستش نه سالانه هست نه سه روز ، هر ساعت سود میده
دلت خوش عمو
دروغه برادر من ، من یه جای دیگه سرمایه گذاری کردم ۴مله بود هرروز ۵درصد سود میداد ولی الان ترون بیشتری واریز کردم جلوی برداشت رو بسته نه فقط من بلکه همه
بهترين نرم افزاراستيك براي ترون؛ ترون لينك هست دان كنيد؛ براي هر ١٠٠ روز حدود ٤٪ وبراي هر ٥٠٠ روزحدود ٢٠٪ سودميده؛ من انجام دادم وگرفتم/ موفق باشيد
توسايتاي متفرقه همه كلاه برداريه؛ تو تراست والت و ترون لينك اوكيه استيك ميكني سودشوميگيري فقط وقتي استيك كردي دائم نبايد آن استيك كني ودوباره استيك…بايداستيك كني وبمونه