دوستان من همونیم که بارها گفتم بهنام میگه زیر 13نمیاد ولی گفتم تحلیل نمیدونم ولی چندین ماه پیش یجا تو شبکه ای خوندم ی ادم گفته بود زمانی که دوج 30اینطورا بود که دوج ی باگ بین 10-13داره و اون باگ باید پر شه تا صعودی بشه دوستان دیگه ای وعده 8سنت میدادن میخوام بگم بارها گفتم با هر سوادی میشد نمودار کلیشو وقتی نگاه میکنی اون باگ مشخص بود من خودم به شخصه 10مطمئن بودم میبینه ولی رو 8 شک داشتم الان روند جوریه که ممکنه با سقوط بیت بازم پاینتر بیاد منظورم اینه که دیگه هیچ تحلیلی از اینجا به بعد جواب نمیده ولی اینو مطمئن باشید اگه روند بازار تغییر کنه دوج بر عکس سال قبل که تا الان ریخته اینبار فقط صعودیه و منتظر بیشتر از 1دلار باشید حالا اینکه چقدر این زمان ببره نهایت تا شروع جام جهانی فوتباله
منظورت از باگ همون گپ هست؟! چون باگ تو نرم افزار هست نه تو نمودار قیمت !!! راستش رو بخوای این تحلیل خیلی الکی و سرسری هست و باعث گمراه شدن میشه
واقعا وقتی یلد نیستی حرف بزنی مجبوری ؟؟
به گور باباش خندیدیه یه دلار رو ببینه . معلوم نیست چی میزنی
من بارها گفتم بازم میگم با هر سوادی میشه اینو فهمید به احتمال زیاد شما از همون تحلیلگرای هستی که تا حالا حرفشون درست نبوده و نمیخواد قبول کنه که هزینه و وقت و عمری که پای یادگیری دوزاری تو این راه گذاشتی الکی بوده وگرنه اون باگ میبینی در ضم باگ فضای خالی که میشه بازی کنه میگه بازی همون نوسانه احتمالا یا دیپلم نگرفتی یا دانشگاه ازاد درس خوندی