دوستان چند روز پیش گفتم ایلان با توئیت درباره دوج اتمام اصلاح بازار رو اعلام کرد…البته نه مستقیم…غیر مستقیم گفت بخرید…منم قبل توییت منتظر بودم بیت بیاد ۲۵ دوج هم ۶ سنت تا خرید بزنم …ولی با توئیت ایلان قیمت ۸ سنت خریدهامو تکمیل کردم…
قیمت فلی ۸.۵ سنت…شاید شاید شاید شاید بزودی دوج بالای ۳۰ سنت تثبیت بده یعنی کمتر از دو ماه…
همگی منتظر میمانیم