اظهارات خالق دوج کوین

بجای دیسلاک کردن عقل نداشته رو کار بندازین برین صفحه شیبا رو چک کنین این خبر خیلی عجیبه خالق شیبا تمام پستاشو پاک کرده فقط یه تویت زده که خودتون ادامه بدین این حرفش و کارش خیلی عجیب غریبه اصلا همه رو شوکه کرده واقعا نمیفهمم منظورش چیه هرچی که هس خبر بدی پشت قضیس از طرفیم میگم شاید هکش کردن هکرا پستاشو پاک کردنو این تویتو زده ولی حواستون باشه اخبار شیبا‌رو دنبال کنین صفحشو چک کنین دیسلاک نه نون منو میبره نه ابمو فقط شما برین یکم تحقیق کنین حواستونو جم کنین بدبخت نشیم لونا که بدبختمون کرد این امیدمونه این بیچارمون نکنه

قلی خان
ساتوشی هم بنیانگذار بیت بود و نیست
دیگه؟

دوست عزیز ترس برادر مرگ تمام افرادی که اینجا هستند ریسک کردن و البته پای ریسکشون هم هستند نظر با نظر متفاوت هست همه عقل دارن فقط مختص شما نیست دارایی خودت رو مدیریت کن گرا تارگت و نظر هم نده ممنون

واااای بدو بیا برو عجله کن خیلی اوسی وااای
الان میره هوووو هییییی بشین پاشووووو
جمع کن بابا

قره حسن تو لونا خریدی رفته تو پاچت که قرار نیست همه مثل تو باشن دور دهنتو پاک کن و بعد سکوت با تشکر از ادمین

باشه تو خوبی
برو دیگه اینجا پیدات نشه