نوسان گیری و استفاده از فرصت ها

فقط تا بالا ميره بايد خالى كرد و اومد پايين بخرى
تعداد زياد كنى….
٣٦،١٠٠ عدد در ٢،٧٧٠ فروختم
و در فى ٢،٦٨٥ خريدم كه با كسر كارمزد الان ٣٧،٢٠٠ دوج دارم
اين روز ها فقط همينِ ميره بالا و سريع برميگرده پايين….
از فرصت ها استفاده كنين:smiling_face_with_sunglasses::smiling_face_with_sunglasses::wink::wink::smiling_face_with_sunglasses::smiling_face_with_sunglasses:

اگه اصولی انجام ندی یبار یجوری جا میمونی که حسرتشو بخوری

آفرین چقدر زرنگ

سلامدخرید فروش کجا انجام میدی که سری جواب میگیرید. کدوم صرافی

یه دفه دیدی مثل میخ رفت بالا دو برابر شد…اونوقت باید حسرت بخوریم… …اره ترید خوبه ولی برای پولهای ■■■■ اونم فقط با بیت کوین