۱۳۰ میلیون یک سال پیش شیبا گرفتم. شد یک میلیارد صد نفروختم الان رسیدم ب پول خودم .. هی روزگار چون تازه وارد مارکت شده بودم نمیدونستم
اخه چرا چرت میگی ۱۳۰ میلیون خریده بودی الان ایلان ماسک بودی چطور شده ۱ میلیارد ؟ دروغی بگید آدم باور کنه
■■■■ تر از خودش هم اونیه که لایک میکنه…![]()
منظورشون ۱۳۰ میلیون واحده نه تومن
شما اشتباه بزرگی کردی بلند مدت هم نقطه ی خروج داره دیگه چی میخواستی
دقیقا
دوست من ۸ میلیون خرید ،همون موقع که ترکید نقد کرد،الان واقعا وضعش توپه
منم متاسفانه سود کردم برنداشتم اشتباه محض
اینجا خبرنگار نیست باز خواست کنن مگه مجبوری دروغ بگی حداقل کندل پارسال رو نگاه ■■■■■
مراقب باش توضرر نری
حتما آخرای پامپ گرفته
رو پنج صفر ۷ گرفته بوده
منم تقریبا اشتباهی شبیه اون کردم . البته یه مقداری
عمو جان راست میگه ۰توکه دوروزه وارد بازارشدی الکی چرت نگو ۰زمانی توراست میگی که ۲سال پیش میخرید
خخخخ چرا دروغ مگه کسی تورو میشناسه
چرا دروغ خب بستگی داره چه قیمتی خریده باشه
Oskol toe k bad pump aval nakharidi mnm 100 dolar gereftm ta 1000 raft kos nago pas
Admin taeid ko
اخه مگه مجبوری بیای اینجا دروغ بگی انگاری دارن تهدیدش میکنند![]()
![]()
ناهار سنگین خوردی چرت میگی![]()
![]()
ای بابا خیلی طمع کاری افتضا
خداکنه این این دروغایی که میگی راست باشه،
جفنگ نگو بابا خودم پارسال اینموقع ۱۱۸ میلیون گرفتم تو پامپ آخری ۱ میلیارد برداشتم.۶۰۰ میلیون شیبا داشتم.
خدایا چه کسایی تو این بازارن یه حساب و کتاب ساده را بلد نیستن