یه گروه جمع شدن رو یه ارزی میارنش پایین میخرن میبرنش بالا میفروشن این سیاست کثیف مافیا بازی که یه سری مردم عادی سوخت میشن
موقع ای که میاد پایین ، میگید لونا داره میشه، موقع ای که میره بالا میگید مافیا و گروه و فلان.. بابا برید دو خط پرایس اکشن و تکنیکال یاد بگیرید ، دو تا هم اخبار فاندا پیگیر باشید که سولانا رو به لونا نچسبونید
برای اینکه ضرر نکنید هولدر باشید. البته با استراتژی مناسب که وقتی قیمت رفت بالا بخشی از سود رو بیارید بیرون. من خودم ارزی رو می خرم، وقتی میره بالا، اصل پولم رو بر می دارم و بقیه رو می ذارم بمونه هولد بلند مدت.
چه ارزهایی رو مناسب خرید می دونید در این روزها
ارز بنیادی پشگل کویین..
دوستدعزیز اینجا بانک نیست که پولت رو بزاری سود بهت بده اینجا ملک و املاک و یا بازار طلا نیست . اینجا دارای دیجیتال هست پولی که وجود نداره و ارزش ثابتی نداره . ممکن هست با ورود پول زیاد به بازار بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری بشه یا خروج داری از این بازار بیت هزار دلاری هم باشه و البته همه ارزها همین جور هستن . اول اینکه هیچ وقت سرمایه خودت رو ریسک داخل این بازار نکن و دوم اینکه مازاد درامد و سرمایت رو بزار اینجا و بعد اینکه خیلی باید وقت بزاری برای این کار تا بتونی سود از این بازار در بیاری بیاد شما هر ارزی رو باید بدونی که چه زمانی داخل کف بخری و چه زمانی بفروشی . و هیچ وقت همه سرمایت رو داخل یک ارزی خاصی نزار ممکن هست مثل لونا بشه همیشه امکانش هست. سبد چینی بکن . اطلاعت این کار و تجربیه خاص خودش داره .دوستان فکر کردن با یک نمودار که بالا و پایبن میره میشه خرید و فروش کرد نه دوست عزیز این فقط الفبای اول این کار هست. البته اینها رو که من گفتم فقط تجربه خودم هست چون داخل این کار تونستم به سود برسم .