نسبت به دیگر ارزهایی که استیبل کوین خودشون رو وارد بازار کردن .مثل لونا و بایننس .ترون هم استیبل کویین زده با پشتیبانه قوی .هم نقدی هم بیت کویین هم ترون .به گذشته اون ارزها نگاه کنین حدود ۲۰ برابر توی یک سال رشد کردن .نظر من هم ابنکه ترون میتونه خودشو تا ۵ الی ۱۰ دلار برسونه .لونا از ۴۰ سنت رسید به ۱۲۰ دلار توی ۱۶ ماه
حدود ۱ ماه پیش ۱۲۰ دلار بود که سقوط کرد دیگه .تاریخچه ارزها مشخص .بزنین یک ساله یا کلی نشون میده
اسکول یه نگا بنداز قبل از اظهار نظر که اینجوری ضایع نشی 120 دلار رو همه میدونن زده حدود 2 ماه پیش
ی خرده خودت تحقیق کن