هشدار در مورد شت کوین‌ها: تجربه تلخ فگ و بیبی دوج

یه چیزی رو جدی بهتون میگم. یه زمانی من علیه شت کوین گندیده feg کامنت میذاشتم و میگفتم دزده و پولتون رو خرج این ارز نکنید. از اون روز 3 ماه میگذره و فگ 1 صفر هم اضافه کرده داره میره صفر دوم هم اضافه کنه و هولدرهاش همه سرمایه خودشون رو از دست دادن. اون موقع میگفتم فگ نخرید 99 درصد برام دیسلایک میزدن
الان میرم اونجا و میگم فگ دزده 90 درصد برام لایک میزنن

الان نوبت بی بی دوجه. دارم بهتون میگم این شت کوین گندیده هیچی توش نیست! یکساله به امید تولدش نشستید آخرش پهن هم کف دستتون نذاشت! دلتون خوشه به پامپ 70 درصدیش در صورتی که این ارز نسبت به قیمت هفته قبلش 70 درصد پامپ کرد و هیچ کدوم از هولدرهای قدیمیش سود نکردن

الانم شما مثل فگی های قدیم واسم دیسلایک میزنید! یه روزی که پولتون پای این شت کوین های گندیده صفر شد اون موقع به حرفم میرسید که چرا به جای تحقیق در مورد ارزهای درست و حسابی و سرمایه گذاری روی اونها نشستید پای یه مشت شت کوین گندیده! فعلا دیسلایک بزنید و در رویاهای خودتون خوش باشید که تا چند ماه دیگه اشکتون درمیاد.:grinning_face_with_smiling_eyes:

■■■■■■ کثافت
ادمین جان مادرت تایید کن
تا اونجاش بسوزه

چرت نگوو بازار چقدر ریخته الانشم تو سودم

مثلا چه ارزی؟ لونا یکی از ارزهای درست و حسابی بود الان ببین چی شده هیچ کسی نمیتونه بگه کدوم ارز سود خوبی میده کدوم نابود میشه

تو نخر و برو بی زحمت،دلسوز نختستیم ممنون از دلسوزی سرکار.دوس داریم ضرر کنیم،

دوست عزیز شما کاملا درست میگی در این شکی نیست. ولی وقتی کسی حرف های منطقی شما رو قبول نمیکنه چرا بیخود خودت رو خسته میکنی؟؟؟؟ ولشون کن بزار سرشون کلاه بره.

دوست عزیز کل بازار نزولی شده خود بیت از 69ریخته تو یه ارز نام ببر که نریخته باشه پسر خوب ارزهای بزرگ و سنگین همونطور که کمتر میریزند تو صعودم کمتر رشد میکنند ولی همین میم کویین ها در بازار صعودی صعود های بزرگ دارند عقل کل تو بازار نزولی گفتی میریزه که خیلی کار مهمی نکردی اگه تو بازار گاوی که احتمالا آخر پاییز شروع بشه اکه میم کویین ها رشد نکردند بعد بگو بعضی ها فکر میکنند عقل کل هستند

سلام منو به والده برسون..بخصوص از اون سلامهای شبه جمعه:blush:
اخه ادم ■■■ تر از ■■■ با سم پاشی چی بهتون میدن که این همه دارید به خودتون فشار میارید..مگه با پول پدرتون خرید کردیمه:smirking_face::face_with_raised_eyebrow:
ادمین لطفا..خواهشن تایید کن…مرسی

تا ادم های احمقی مثل تو نباشن ما سود نمیکنیم من هر روز سود برمیدارم از این ارزخوب نوسان میده

میشه گورتو گم کنی؟

بیا پایین بچه بالا سرده

■■■■■■ کثافت ادمین جان مادرت تایید کن تا اونجاش بسوزه
تایید کن

زیاد گوه خوری میکنی با تشکر

به این نگید دوست عزیز این کجاش عزیزه این مریضه

حالا چه پیله ای کردید به لونا. انگار یک نفر دزد باشه باید یقه کل مردم اون شهر رو گرفت. این همه ارز معتبر حالا یه لونا پانزی و کلاهبرداری بود

چه ربطی به بیت داره. شما نشستید اینجا دارید وعده دو صفر و سه صفر انداختن بی بی دوج رو میدید. یعنی منتظر پامپ 10 هزار و 100 هزار درصدی هستید. 20 درصد و 30 درصد سود دادن که هنر نیست. ولی این شمایید که دارید وعده صدها هزار درصد سود میدید!

تو هم از اینده خبر نداری چه برسد ب شت کوین ها 5میلیون 10میلیون اخ تو این گرونی پول حساب کن پات شکسته 10میلیون خرج دعوا دکتر کردی عین لپ لپ شانسی میمونه بگیر نگیر داره

امریکا اگه میدونست ایران اینقدر نوستراداموس داره کربپتو را خلق نمیکرد

پشم بسته زیرآبی میری 12ماه گذشته ارزها فقط 2ماه صعودی بودن 10ماه نزولی اکثر شت کوینها نابود شدن ولی این شت کوین مثل کوه وایساده من نمیگما آمار یه ساله اش رو ببین چند درصد رو سوده دیگه هم زرت و پرت نکن

حالا که تو واردی همون چندتا ارز درست حسابی با دلیل معرفی کن