یک نظریه از طرف من .
تا اینجا که ریخت حجم معاملات تغیر نکرد پس اگر بره بالا تا همون 66سنت میره
اگر بریزه یک حمایت قوی روی 50سنت داره
پس خرید ها رو بین 55تا 51سنت بزارید تمام
مقاومت خوبی روی ۰.۵۷ داره شاید مثل سری قبل پایین تر نیاد
دیگه از تحلیل دادن ، پا رو فراتر گذاشتن و نظریه میدن.. دانشمندایی داشتیم و نمیدونستیم..