تحلیل بازار و صرافی‌ها

بازار طوری شده که برسه به ۵۲۰۰۰ چنان فشار فروش ناشی از بی اعتمادی بیاد که تا ۱۲۰۰۰ میریزه ، قطعا حالا حالا خبری نیست تا صرافی ها خوب ببندن خودشونوو … اگه قرار باشه تو یه مارکت سرمایه ظرف ۶ ماه ۳ برابر بشه که میشه کارخونه پول چاپ کنی و تمام‌صنایع و بازارها خالی میشن !

حرفت کاملا درسته. ولی ما ارزو داریم اینجوری نباشه . ارزو هم که عیب نیست

موقعی به پنجاه هزار برسه شما نمیتونی اصلا بخری چون در چند ساعت بعدش به صد وبیست رسیده و اونجا به شما تازه ورود کرده دوباره میفروشن

انقدر سواد نداری پول تولید نمیشه دست به دست میشه
من امروز 10 دلار سود میکنم یکی دیگه دقیقا برعکس 10 دلار ضرر
فکر کردی بورس ایرانه؟