بزرگواران در این ماه صعود بالایی داریم و طبق تحلیل های فوق العاده بالا بیان میکنم. یا علی. تائید لطفا ادمین
شما با ایلان ماسک در ارتباطی![]()
تو همه پیامهات ماشاالله نوشتی میره بالا.
پس کو اینکه داره میلد پایین
یک ماه پیش هم نوشتی میره بالا
صبر فقط صبر و ارامش