دوستان من تحلیلگر نیستم ولی با توجه به وضع موجود و فشار سنگین فروش بعید بنظر میرسه که حمایت ۲۳ کف ریزش بیت کوین باشه و قطع به یقین متاسفانه بیت کوین با وجود فانداهای منفی که هر روز داریم راجعبه بازار میشنویم تا ۱۸ هزار خواهد ریخت، لذا بهیچ عنوان تا ۱۸ هزار بشخصه ورود نمیکنم و توصیه میکنم که کسی هم فعلا خرید نکنه و تو ۱۸ هزار یک پله بخریم و نقد باشیم تا درصورت ریزش بیشتر تو قیمت پایینتر هم بتونیم خرید داشته باشیم.
نخیر عزیزم بیتکوین بعیده از ۲۳ پایینتر بیاد مگر اینکه کلا نابود بشه ، کفش همینجاهاست حالا خواهی دید
دقیقا اگر ۲۵را شکست منتظر ۱۹و۱۸ باش