ظهر روی قیمت ۱۷۵۰ تومن ورود کردم،خداروشکر خوب داره مقاومت میکنه و خودشو بالا میکشه،انشالله همه هموطنام پرسود باشن
خوشبحالت بنده ششماه پیش روی قیمت ۱۶هزار خریدم
شیش ماه وایسا نفروش بعد شیش ماه بفروشش
الان باید پولت از یک دهم هم کمتر شده باشه دیگه پس…
ازین ارز که چشم اب نمیخوره ولی ایشاا…جای دیگه ضررت جبران شه بنده خدا