دوستان موقعي كه كرونا اومد يادتونه بازار وحشتناك ريخت همه گفتن بدبخت شديم برشكست شديم!! الانم دقيقا مثل همون موقع هستش،دوستان الان كل بازارهاي دنيا ريزشي شده همه قرمز هستن،بازار كريپتو هم مثل اونا هستش،دوستان الان كه هركي بيت داره ميفروشه ١٠٠٪ يك خريداري هم واسه اونا هستش،پس شك نكنيد همون نهنگ و صرافي ها هستن كه همه رو از كف كف دارن جارو ميكنن،نترسيد به خداوندي خدا بازار برميگرده،فكر كرديد الان بفروشيد تو ضرر با پولتون چكار ميخواهيد كنيد!تو چي ميخواهيد سرمايه گذاري كنيد!
مطمين هستم همينا كه الان ميفروشن تا بازار سبز ميشه سريع پشيمون ميشن از فروش و مجدد ورود ميكنند،نترسيد و صبور باشيد
لعنت به همه نهنگا و صرافیا و…و افسوس برای همه آنهایی که با این همه دزدی دربازار، دارن مث خود شما توجیه و دلیل تراشی میکنن.![]()
![]()
![]()
هر وقت فهمیدی که ورشکست درسته نه برشکست اونوقت بیا ببینیم چی میگی.
خریدار نیست که دیوار فروش میشه از ۲۸۵۰۰ میاد ۲۰۸۰۰ ، خودت که بی سوادی ، اونایی هم که لایک می کنن بدتر !
شرق اوکراینو روسیه میگیره جنگ تموم میشه بعدش میره بالا
چی میگی تو ؟؟؟ بازار ریزشی هستش از هرجا بفروشی جلوی ضرر بیشترو گرفتی
چرا زر میزنی از این همه نوشته چی اشتباه نوشتاری تو تایپو فهمیدی خدایا خودت رحم کن