ورود به بازار با 3 تا 5 درصد سرمایه

خیلی هامحکوم به ازدست دادن پولشون بودن بارهاتاکیدداشتم با3الی5%سرمایتون واردمارکت کریپتوبشین اگربیشترمیخوان پول بزارین بایک تیم حرفه ای تریدرقردادببندین اونجاهم با40%سرمایتون.به هرحال امیدوارم به زودی به اصل پولتون برسین.

موز همه بچه اینجا تو دهن تیم حرفه ای و کانال سیگنال

من روی 60 هزار خریدم. کو تا 60 هزار بشه که فقط بتونم اصل پولمو بردارم. سودشو نخواستم.

میانگین بگیر ، رو ۲۰ هزار یه پله دیگ بخر ، یا اگه پایین تر اومد ، طبق تحلیل ایشالا پولت برمیگرده ، وقتی بدون علم چیزی واردش بشی همین میشه ، ولی تو این بازار اگه حرفه ای باشی هرلحظه میتونی ضررتو جبران کنی یا به سود خوب برسی