وقتی دوست دخترت بعد سه سال رفاقت بخاطر بی پولیت ترکت کنه
وقتی بابات که قهرمانِ بچگیت بوده بهت میگه چرا تا لنگ ظهر میخوابی و کار نمیکنی و تورو به چشم یه نون خور اضافه ببینه
وقتی موقع پرداخت شارژ نتت کم بیاری
وقتی پول نداشته باشی بری لباس نو بخری کفش نو بخری و روت نشه جشن تولدای رفیقات بری
وقتی بخوای یه اتاق بگیری و میبینی اندازه خون بابات ازت اجاره میخوان
وقتی رفیقت که وضعش نسبتاً خوبه تورو بپیچونه
و و و …
تو هم اگه این همه فشار روت بود مجبور میشدی ریسک کنی
پس اینقدر آدما رو بخاطر اشتباهاتشون سرزنش نکنید
دمت گرم انشاءالله که همه سود میکنند
دوست عزیزشماکه این همه فشار رو تحمل کردی، فشار آموزش و یادگیری ترید رو هم تحمل کنی و یکسال پیگیر شو و تمرین کن و یاد گیری تو تکمیل کن، تمام مشکلاتت حل میشه.
حرف دل خیلی از جونای امروز روگفتی
بر باعث بانی این اوضاع بد لعنت جوونیمون خیلی بد داره میگذره
دقیقا , درکت می کنم, متاسفانه همیشه همین مواقع است که آدم تصمیم اشتباه میگیره
رفیق من نمیشناسمت
ولی هرچی گفتی همش سر من اومده
درکت میکنم با تمام وجودم
میدونم چی میگی
مطمینم خیلیاشم ننوشتی
زجر اوره
دمت گرم حال کردم منم همینطورم دیگه با پول زیر ۱۰۰ ملیون به جز اینکار کجا میشد ریسک کرد