بیت کوین الان تو سقف هست زیر بیست هزار نمیره
و جایگاه بعدیش به زودی زود تا ۶۰ هزارتا میره دیگه اتریم هم خودتون حساب کنیم
توییت چند سال پیش ایلانو
شما بر اساس توییت چند سال پیش یک نفر اینده و پیشبینی میکنی ؟ با دسترنجتون و پولی که احتمالا با زحمت به دست اوردید اینجوری قمار نکنید
والا ما ک تا حالا سود کردیم الان سودمون کم شده درست ولی درست میشه مثل خیلی نا امید نیستیم ایه یاس بخونیم و همش بفروش بغروس راه بندازیم
بفروشین برا ما هم بهتره دیکه اینجا هم نیاین
برات آرزوی موفقیت میکنم![]()
![]()
ولی دوست عزیز بسیاری از کارشناسان دارن بیت کوین زیر 16000 دلار رو پیش بینی میکنند![]()
![]()
![]()
وقتی لونا یک شبه با پشتوانه بیت کوین به اون صورت جنجالی و پر ابهام فرو پاشید طبیعی هست که بازار یه همچین بلایی سرش در بیاد ![]()
![]()
![]()
در حقیقت فروپاشی لونا بازار کریپتو رو به زمین زد خیلی از کارشناسان به راحتی از کنارش عبور کردند حالا داریم تاثیرات اون فروپاشی رو ملموس تر حسش میکنیم ترسی و وحشتی که همه جا رو فرا گرفته
سقف یعنی بالاترین قیمت فک کنم منظورت کف بوده به امید خدا اتریوم اینجوری نوشته میشه تحلیلگر بزرررگ