به نظرم دسته کم کمی از التکوینهایتان را خالی کنید . ممکن است بیت با فلش کرش و شارپی برای یافتن کف پایین برود که این باعث ریزش وحشتناک آلتکوینها می شود . به خصوص اینکه اگر 16300 نگه ندارد قطعا تا 11400 و حتی نزدیک 8000 رفتن کار سختی دیگر نیست .
آلتکوینها خیلیاش توی پله بعدی از بین میرن
ان شاءالله.خدا کنه ۹۹ درصدشون نابود بشن.