من شیبا رو تا وقتی دونه ای ۵ هزار تومن نشه نمیفروشم ن کم تر ن بیشتر…
توی صرافی یعنی هر هزار تاش ۵میلیون.
۵۰۰۰ تومن حدود ۲۰ سنت میشه
وقتی پولت صفر شد اون موقع چیزی برای فروش وجود نخواهد داشت بزرگتر از لونا که نیست با این تعداد سکه شیبا چرا سر خودتون رو کلاه میگذارید
خودتو کاری ندارم. مشخصه از ویلچری میگیری. اونایی که لایکت کردن رو نمیفهمم![]()