تحلیل های درست و غلط

آقاا‌..‌دورارزای‌دیجیتال‌که‌‌تموم‌شد،‌اینجا‌منتظر‌چی‌هستین‌بکشید‌همون‌مقدارم‌نقد‌کنید‌که‌دیگه‌همونم‌نمیبنید..برید‌دلار‌بخرید،طلا‌بخرید..یا‌زمین،هرچن‌میدونم‌اینجا‌همتون‌با۲،۳‌تومن‌امدید‌که‌میلیاردر‌شید…ولی‌تو‌خواب

همه که مثل تو نیستن میلیاردی بزارن! اوص

تموم شدددددد؟
خیلی تاثیر گذار بود بیا پایین

کاش دو سه تومن بود داداش !

حالا تو اینجا منتظر چی هستی

بیا پایین بابا میگرن دارم

دعوای ممد با ممد:backhand_index_pointing_up: