سود از شیبا در گذشته

سلام دوستان ، من اواخر سال ۹۹ شیبا خریدم ، تو اوج تفروختم ، اما با این حال هنوز ۱۸۰ میلیون تو سودم ، به نظرتون دیگه بفروشمش تا همینم از دستم نرفته

ای کاش خدا ما رو تماع نمی افرید

خب بفروش و مجدد همون تعداد رو بخر ،سیو سود کن

ای کاش اول دیکته یاد میگرفتی بعد میومدی تو ارز

چه تو به تو گیر ندادن