همینطوری الکی پایین نمیاد که اول نهنگ ها میان خرید میکنن و سطح حمایت قوی میسازن مثلا روی ۱۹۰۰۰ بعد بقیه دلشون خوشه که ۱۹۰۰۰ پایین تر نمیره میخرن میخرن ۱۹۸۰۰ که شد سریع میفروشن و سطح حمایت رو برمیدارن و منتظر میشن همه بترسن بفروشن … دوباره و دوباره
الان بیت کوین توسط نهنگ ها اداره میشه و امکان نداره طبق مثال بالا رو ۱۹۸۰۰ بفروشه یکم بعدش بیاد رو ۲۰ بخره
اینا برنامه ریزی شدس همشون
حرف اولو اونی میزنه که با سرمایه ی خیلییی زیاد وارد شده
مایی که با دو سه ملیون وارد بازار شدیم تصمیم گیرنده نیستیم اگه خرید کردین یه ساعت بعد بفروشین سعی کنین فقط تو پاینن ترین قیمت بخرین
به سعی کردن نیست، تجربه خیلی بالایی میخواد، پایین ترین قیمت، یا نقطه طلایی رو در اکثر معامله هات اگه بتونی پیدا کنی، انگار که گنج پیدا کرده باشی، بعضی ها میتونن، چون پولشون بزرگه و تعیین کننده است یجورایی
با ۲ ۳ میلیون وارد شدی نظر میدی