پیش بینی بازار تا یکشنبه

دوستان تا یکشنبه آینده پایین میاد بعد صعود تا ۳۲ هست و سپس میاد زیر ۱۵ دوباره بر میگرده به ۴۰ و دوباره بازگشت به زیر ۲۵ و سپس بالای ۸۰ می‌ره پس باید تا یکشنبه هفته آینده صبر کرد تا ریزشهاش تموم بشه از دوشنبه صبح میتونن تا ۳۲ حرکت کنین

یه ماه قبل گفتی صعود اغاز شده تا ۵۰درصد کشک شد

ولی درکل تحلیل هاتون عالی هستن عالی:heart::heart::heart:

از ساند ١٢ دلاري تو ارديبهشت چه خبر
خوش فاز

مگه الاکلنگ سواریه؟
چی داری میگی حسنننن؟؟؟؟

اگه تو اینقدر دقیق میتونی پیش بینی کنی الان حتما نصف دنیارو خریدی بورو یره اینقدر دروغ نگو مخ مارو ریختی تو فرغون،:rofl:

یعنی در یک ماه ۸۰ هزارو تاچ می کنه

ایلان باید پیشت لنگ بندازه…دقیق:rofl:

آرهههه خب فیلم هندیه

به همین چیزایی که گفتی عمل کن داداش . صفر نکنی فقط پولتو :rofl::rofl:

یعنی شما دیگه پوز نوسترآداموس رو هم زدی با این سرعت پیش بینی. این داستان : نوسترحسن.