ای بالا رفتن یه تله هست تا جیبا خوب خالی بشه همه بیان وارد بشن که بعدش ریزش کنه وبعدش شماها همتون بگید شانس منه تاواردشدم ریخت ..ولی درحقیقت یه بازیه برا خالی کردن بیشتر جیبا چون بیشتر اونایی که پارسال تورنج قیمتای ۲۰گرفتن وقدیمیا هیچکدوم نفروختن وبیشتر ضرر دیدها اونایی هستن که درطول این یکسال وارد شدن وحالا باضرر کشیدن بیرون پس این بازار جز یه بازی که به دست عده ای هست نخواهد بود واجازه نمیدن مردم عادی الکی پولدار بشن پس مواظب سرمایتون باشیدعزیزان ..پرسود باشید
گل گفتی واقعا جز تله هیچی نیست فقط میخاست اونا که تو فیوچر ز هستن را لیکویید کنه لعنتی دقیقا مثل بازی انفجاره
اگه این موضوع رو بازی میدونی پس باید بازیکن خوبی بود و به موقع وارد شد و به موقع خارج
ای بابا شما از ۶۹ منتظر ۲۰ بودید الانم که رسیده به رقم دلخواهتون بازم …
امثال شما ک طرز فکرتون اینجوریه اینجا چیکار میکنین؟ از پارسال برای چی پیگیری ؟ میدونی مشکل چیه امثال تو جرات ریسک ندارن میان اینجا فقط حرص میخورن…برو خدا خیرت بده برنامه رو بپاک