۹۵۹۵ از اونجا که من گفتم بخرین رو 0.049 حداقل ۳۰ در صد داده خود بچه ها میفهمن کی میخاد از اب گل الود ماهی بگیره
دمت گرم سود میرسونی منم از خداوند برا همه سلامتی روزی زیاد و بابرکت رفاه و اسایش رو میخوام
هیچوقت هم نمیگم به کسی خیر نرسونید فقط میگم منطقی تحلیل کنید من از این بازار سر در نمیارم شما که بلدی نیا تارگت یک و سه دلار بده اگه مطمئن هم هستی لااقل تارگت کوتاه تر بده
وقتی شما دم از دوج سه دلاری میزی یه نفر مثل من یهو به امید پولدار شدن و از سر طمع یه پول که به اون نیاز داره رو وارد بازار میکنه خدایی نکرده تحلیل درست در نیاد بدبخت میشه اما اگه شما زمانی که دوج پنج سنته بگی میشه هشت سنت خیلیا با برنامه و براورد سود و ضرر وارد بازار میشن و در صورت درست نبودن تحلیل کمتر ضررمیکنند.
دمت گرم سود میرسونی منم از خداوند برا همه سلامتی روزی زیاد و بابرکت رفاه و اسایش رو میخوام
هیچوقت هم نمیگم به کسی خیر نرسونید فقط میگم منطقی تحلیل کنید من از این بازار سر در نمیارم شما که بلدی نیا تارگت یک و سه دلار بده اگه مطمئن هم هستی لااقل تارگت کوتاه تر بده
وقتی شما دم از دوج سه دلاری میزی یه نفر مثل من یهو به امید پولدار شدن و از سر طمع یه پول که به اون نیاز داره رو وارد بازار میکنه خدایی نکرده تحلیل درست در نیاد بدبخت میشه اما اگه شما زمانی که دوج پنج سنته بگی میشه هشت سنت خیلیا با برنامه و براورد سود و ضرر وارد بازار میشن و در صورت درست نبودن تحلیل کمتر ضررمیکنند
دادا کاربر 9595 والا ی شیش ماهی هست ک کلا فازش واسم سواله
نه دوج داره ن رمزارز دیگه ای داره
فقط هم تو صفحه ی دوج سم پاشی میکنه تو صفحه ی بقیه رمزارزها حتی نظرم نمیده
خودش تو بورس سرمایه گذاری کرده و اکثریت بورسیها هم مالباخته هستن
حالا نمیدونم چی میخواد از جون این دوجیها
کاربرایی بودن مثل بختیاری ک تحلیل سرشون میشد یا نه نمیدونم اما با بختیاری و بهنام اصلی و یکاوب ی کل شدیدی هم داشت الانم کسی جوابشو نمیده اومده یقه ی شما شده
آخه دوست عزیز این دوستمون تحلیل توهمی میده که هیچ تکنیکالی اینو نشون نمیده ۳ دلاری بابا فردا اصلاح داریم حتا سطح اصلاح هم توی نمودار تکمیل شده منتها دوستان درگیر توهم هستن به سود و زیان هم کاری ندارن