والا جنگ روسیه هم همش بهانه هست تا یه عده کله گنده بازار در قیمت پاینتر ورود بکنن همین روسیه مثلا گاز هم بفروشه بخاد با بیت معامله بکنه مکه نفهم هست که قیمت بالا بخره پایین یفروشه اونم میزنه ماشین حساب نرخ روز میخره و تبادل میکنه و در لحظه هم میفروشه همش بهانس که میگن به این خاطر هست که روسیه بیت کوین رو پاینتر بفروشه .
روسیه گاز رو هم بده بیت کوین نرخ روز میخره و در لحظه میفروشه . حکایت چیز دیگری است فقط نفس بازار رو فیوچرز گرفته که سود صرافی هم تو فیوچرز هست بالا میره لیکویید پایین میاد لیکویید در هر صورت برد با صرافی هست همیشه یه طرف قرارداد لیکویید میشه
دقیقا همینه دیگه نیازی به تحریک بازار از طریق افزایش قیمت نیست و صرافی ها بهترین بهره رو از فیوچرز میبرن و تا زمانی که این داستان ادامه داره وضعیت به این شکل خواهد بود و از طرفب معاملات فیوچرز چیزی جز باخت نیست ولی بایستی همه به این نتیجه برسن.
استاد، اول اینکه روسیه نمیاد چیزی را با ارز دیجیتال دور بزنه، دوم اینکه مهندس، خوب میاد با یک استیبل مثل تتر اینکار را میکنه، چرا باید حتما با بیت؟؟؟ آخه بکجا این ملت اینچنان شتابان![]()
این همه اخبار را میکنند توی مغذتون بعد دیدگاه های عجیب میارین بالا
حالا کاریبه درست بودن حرفش ندارم
تتر قابلیت مسدود سازی داره
ینی اگر توسعه دهنده ها هر جا ببینن شخص دارنده تتر تحریمه درجا تتر ها رو مسدود میکنن تو کیف پولت و نمیتونی انتقالشون بدی
بله امکان مسدود شدن هست، اما روسیه را میبینید روی واحد پول خودش بسیار حساس هست، بعد اینکه داستان تحریم و این چیزا فقط اخباری هست که روی ذهن مردم عادی تأثیر میزاره. همه قدرت ها با همدیگر تفاهم دارن، چه قسمتی مال کی باشه و چی حق کی! نمونه چند بار آمریکا اومد منطقه خاورمیانه، چیزی شد، کسی اعتراض کرد؟ روی بیت تاثیر گذاشت؟ نه! ما توی دنیای پر از فریب زندگی میکنیم. هر چیزی را میگین زود قبول میکنیم، از روز اول تا روز آخر زندگی! فلسفی شد، ولی کاش فقط یکبار باور نمیکردیم و مثل شطرنج فقط با مهره ها سر کار داشتیم. برد و باخت بازی برامون تجربه شیرین داشت! بهرحال گرامی، خالی از سکسه توهم دنیا، فقط زندگی کن، و در ارز دیجیتال همسفر بالا و پایین بشو تا تاجر خوبی بمونی![]()
![]()