تحلیل‌ها: راست یا دروغ؟

دوستان هر کی حرف از تحلیل میزنه چرت و پرت میگه
هیچکی از اینده هیچ کدوم از ارزها خبر نداره
کل این بازار ریسکه، یا میبری یا میبازی

افرین دقیقاً همینه … :+1::+1::+1:
هیچ تحلیلی بر این بازار نیست همش الکیه

عزیز بهتره بگی قماره

شما بلد نیستی دلیل نمیشه بگی