دوستان هر کی حرف از تحلیل میزنه چرت و پرت میگه
هیچکی از اینده هیچ کدوم از ارزها خبر نداره
کل این بازار ریسکه، یا میبری یا میبازی
افرین دقیقاً همینه … ![]()
![]()
![]()
هیچ تحلیلی بر این بازار نیست همش الکیه
عزیز بهتره بگی قماره
شما بلد نیستی دلیل نمیشه بگی
دوستان هر کی حرف از تحلیل میزنه چرت و پرت میگه
هیچکی از اینده هیچ کدوم از ارزها خبر نداره
کل این بازار ریسکه، یا میبری یا میبازی
افرین دقیقاً همینه … ![]()
![]()
![]()
هیچ تحلیلی بر این بازار نیست همش الکیه
عزیز بهتره بگی قماره
شما بلد نیستی دلیل نمیشه بگی