این بازار تا ۲ سال دیگه حداقل همینه
بیت کم .۱۸۳۰۰
زیاد ۲۱.۶۰۰
تا مدتها همین قیمته و نه میاد روی ۱۴ یا ۱۰ که بعضیها میگن و نه روی ۶۰ که خیلیها میگن و حتی ۳۰ همنمیبینه
هفته قبل که روی ۱۷ بود گفتممیادش روی ۲۱.۵۰۰ و بالاتر نیمیره و بین ۱۸ تا ۲۱ بازی میکنه واسه حداقل ۲ ساله دیگه
به تحلیلها توجه نکنیدهمشون یه مشت بچه هستند که از پول توی جیبیشون توی بورس فعالیت میکردن و حالا اومدن اینجا
واسلام
کم ■■ ■■ کن بیا پایین سرمون درد گرفت
کجای کاری شما،
به مرور زیر ۵ هزار هم میرسه
فاند اصلی بین کوین دیگه وجود نداره، از روزی که براش مالیات و شفافیت تراکنش تصویب کردن، ما هرکجا گفتیم این به فنا رفت، فقط بد و بیراه گفتن،
بعضی اسکولای تو گروه پرشین والز گفتن تو دستهای پشت پرده ای، ![]()
اونی که ۴۸ هزار فروخته، میدونسته چرا داره میفروشه، عمرا بالاتر از ۵ هزار دلار بخره دوباره
بیا ■■■■■ فعلا پسرم بیکار نباشی
اونم از گوشه لبت وردار مامانت ببینه دعوات میکنه پسرم…بعدم بدو برو سر گله گوسفندتون که کتک میخوری از اربابت یا سر گذر عملگی![]()