سلام دوستان
فروشندگان شنبه و یکشنبه برندگان این ماه بازار کریپتو بودند
دو سه هفته دیگه دوباره فرصت فروش میده،
و البته فرصتهای خرید خوبی هم توراهه
چی میگی بنده خدا..یه جوری میگه هر چی شد بگه دیدین گفتم دادارا دودو
خودتم فهمیدی چی گفتی.؟
برو بابااااااا بذار باد بیاد باباااااااا…
جون عزیزت کم زر بزن