آینده‌نگری در پروپزال‌ها و استیکینگ

اگه اینده نگر باشید پروپزوالی که رای اورده توکن سوزی رو ادامه میده تا تعداد به ۱۰ میلیارد برسه استیکنیگ هم داره راه میفته

فکر کن ۲ سال بعد تعداد به ده میلیارد برسه اون وقت یه میلیون تعدادش دستت باشه!

یه مسله ای که همه میگت اگه به فلان قیمت برسه همه پول دار میشن … اولا با هر ۱۰۰ درصد مثبت خوردن خیلی ها میفروشن میرن دوما الان همه لونا کلاسیک خریدن؟ خود ایران رو مثال میزنم از جمعیت ۸۵ میلیون فقط ۱۲ میلیون تو ارز ها فعالن بعد مگه همه این ۱۲ میلیون لونا دارن؟ تعداد هولدر های لونا چند نفره؟ چند نفر تا دوسال طاقت میارن و نگه میدارن؟ چند نفر تا دوسال دیگه اصلا فوت شدن یا رمز کیف پولشون یادشون رفته

پس این حرف که همه پول دار میشن و نظم دنیا بهم میخوره دیگه بش فکر نکنید!

حالا جدای از این موارد، دنیای ما دنیای فراوونی هستش ولی خیلی از آدما هنوز این مساله رو باور ندارن، خیلی خوبه رو ذهنیتمون کار کنیم
ما با پولدار شدن همه دنیا فقیر نمیشیم و جهان خالی از نعمت نمیشه مگه اینکه قدر نعمتهامونو خودمون ندونیم ۔
هر کس راه خودشو میره۔

اگه قرار باشه توکن سوزی بزرگی انجام بده که تعدادش برسه ۱۰ میلیارد حالا هر چند سال بعد؛ بنظرت از توکنای ما کسر نمیشه؟!!

شما همینجا امار بگیر و‌مطمئن باش ایرانیها خیلی لونا خریدن البته بعد بیگ بنگ
اینی که میگم واقعیته و‌طرف رو‌مبشناسم تو‌همین ریزش اخیر لونا ۹۸۵ هزار دلار تو‌ لونا از دست داد پس لونا تو‌ایران طرفدار زیادی داره
در ضمن با مردن کسی لونای متوفی هم نمی میره و از امار کم نمیشه
دوما” اگه سکه زیاد نکنن و بهمین منوال بگذره لونا فقط دست بدست میچرخه کسی نمیتونه و‌اجازه نداره دارایی لونای شمارو به اسم توکن سوزی کم کنه
پس تنها راه حل فقط تزریق پول توسط تیم دوکوان و‌خرید از دست مردم و توکن سوزی هست و با این جهش قیمت لونا معلوم میشه تیم سازنده این ارز قصد و نیت اینکارو‌ندارن

۱۲ میلیون ایرانی فعال در ارز دیجیتال:flushed_face::flushed_face::flushed_face::flushed_face:
نهایتا به ۱۰۰هزار نفر برسیم که اونم بعیده