سوال در مورد سوزاندن توکن

یک سوالی خیلی تکراریه.اگر ۵۰کواد از بستر اتریوم سوزونده بشه از بستر bnbهم سوزونده میشه؟و اگر سوزونده میشه چرا توییت زدن فقط بربستر اتریوم.لطفا یکبار یکنفر جواب منطقی بده که دیگه برای کسی سوال پیش نیاد:clap::clap::clap:

مثله این هست که شما رفتید در بانک خصوصی حساب باز کردید.حالا چند تا بانک خصوصی معروفتر از بانک xشما حمایت میکنن وپشتوانه بانک xشما هست. سود بطور مثال ۲۰ درصد هست چه فرقی میکنه سود بالا بره هر در صدی که باشه.پس اگر قرار باشه بیبی دوج بره بالا شما از هر بستری که خریده باشی بیبی شما سود دارشده .اگر هم توکن سوزی کنه باز هم هر بستری که خریدید بیبی دوج رشد کنه همه جا در هر صرافی رشد میکنه.امید وارم منظورم رسانده باشم.

خدا خیرت بده هممون شیرفهم شدیم