پشت این بازار شاید بالای صد تا روانشناس درجه یک باشن. اونا رفتار مردم رو کامل شناسایی میکنن و ارباب هاشون با نتایج حاصله برعکس عمل کرده و ثروت های کلان به جیب میزنن. تا حالا فکر کردین ارزش بازار ۳ تریلیون دلار بود و اومد زیر یک تریلیون دلار پس این ۲ تریلیون دلار به جیب کی رفت؟ فکر کردین این ۲ تریلیون دلار از بین رفت؟ برای درک این رقم برید ببینید بودجه آمریکا در طول یک سال برای کشورش چقدره و با این عدد مقایسه اش کنید.
دوست عزیز خیلیا خروج دادن و پولشون و برداشتن دلیل خوبی نیاوردی همون کله گنده ها هم الان تو ضررن، خوبی این بازار اینه هیچکی نمیتونه دقیق پیش بینی کنه چی میشه شاید تا آخر هفته ۱۷ تا رو ببینه شایدم ۲۷ تا رو ببینه کل دنیا سهیمن چ تو ضرر چ تو سود،هیچ کشوری و هیچ شخص خاصی نمیتونه صددرصد این بازار و در دست داشته باش ،دلار نیست که دست آمریکا باش کلی از شرکت های بزرگ آمریکایی حتی ایلان ماسک تو این ریزش بازار کلی ضرر متحمل شده
دوست خوبم کسی پولش رو برنداشته. در بازارهای مالی شما وقتی دارایی مجازی ات رو میفروشی یکی هست که اون رو میخره بنابراین این پول در گردشه و علت افت ۲ تریلیون دلاری بازار این هست. هیچ وقت فکر نکن اشخاص بزرگی مثل ایلان ماسک در این بازار ضرر میکنن. روند تبدیل ایلان ماسک به ثروتمندترین شخص جهان رو بررسی کنید میبینید از اون چیزی که فکر میکنیم ماجرا پیچیده تر هست.