سلام دوستان من سمپاش نیستم حمله نکنید فقط میخواستم بگم ریپل با100 میلیارد سکه. قیمتش 30 سنته اونم یه ارز قدیمی و معتبر حالا به نظر شما لونا با این همه سکه که همش در گردشه چجوری میخواد بشه 1 دلار یا 50 سنت یکم منطقی فکر کنیم. تو این بازار هیچی غیر ممکن نیست اما لونا با این همه سکه و این اعتباری که از دست داد هیچ وقت حتی به یک سنت هم نمیرسه. مگر این که یه توکن سوزی بزرگ انجام بدن فقط میخوام بگم به اندازه یک میلیون واحد بگیرین که الان میشه 125 دلار اگه رفت بالا همین هم ثروتمند تون میکنه. مگر ن بیشتر از این دیوانگی که بخواین پول بزارین. خودم یک میلیون واحد دارم اگه شد که خوب اگرم نشد فدای سرم هیچکس از پول بعدش نمیاد اما دعا کنید توکن سوزی. بزرگی انجام بشه ادمین جان تایید کن
دوست عزیز حرف شما کاملاً منطقی هست و منم اینو قبول دارم و من خودم هم یک میلیون و دویست واحد بیشتر نگرفتم ،ولی فقط یه چیزایی بد مشکوکه یکی این که صرافی باینسس این همه توکن لونا کلاسیک برای چی انباشت کرده و دوم ارزی که تا خاکستر شدن پیش رفته ولی دوباره نذاشتن پودر بشه و الان هم حجم معاملاتش تقریبا بالا هست این میتونه دوحالت داشته باشه یا صرافی باینسس بخاد ضرر خودش را برگردونه و بعدش بیخیالش بشه یا کلا این ارز رو خودش هدایت کنه و بجاهای خوب برسونش،،که امیدوارم حالت دوم داشته باشه
خیالت راحت مردادماه 1.2توکن سوزی شروع میشه وهمچی مشخص میشه فقط یکم صبرمیخوات که الله مع صابرین باصددلارواردبازارشدیم بعدمیخوایم یک شبه پولداربشیم
داداش ریپل ۱۱۳ دلاری تو یه کندل میبینمت