دیگه به احدو ناسی نباید اعتماد کرد خدا لعنت کنه آمریکا با ای جنگی که راه انداخت حتا اروپا ترسو بدون آمریکا اب نمی تونه بخوره با این کاراشان دنیا را دارند نابود میکنند اینشاا خودش نابود شود
روسیه جنگو راه انداخت نه آمریکا.اشتباه بهت گفتن
روسیه رو میگی دیگه!
مجید دلبندم روسیه داره جنگ میکنه![]()
یکم آرومتر ساندیست رو مک بزن اکسیژن برسه ب مغزت… خدا لعنت کنه امثال شمارو
داداش اینجوری که تو داری به اشتباه روسیرو امریکا میگی احتمالش خیلی زیاده که دج میخواستی بخری شیبا خریدی ![]()
![]()
![]()
اتفاقا درست میگه آمریکا اکراین و بر علیه روسیه تشویق کرد تا بین روسیه و چین جنگ راه بیافتد و آمریکا از فرصت استفاده کند نقش بر آب شد
سلام تمام اتش مرکه آمریکا هستش چون میخواد به قول خودش روسیه را با ناتو شدن اطراف روسبه تا بتواند به مانند اروپایی ها بله قربان باشند خودتان دیدید که تمام آزمایشهای مضر جهان در اکراین راه انداخته بود که روسیه همش را نابود کرد هیچ وقت هستش بله قربان میگن واحمق هایی مثل آلمان فرانسه اینگلیس وضع ما همینه که هست
آره روسیه آمریکا اینگلیس چین فرانسه رو میگه
اوستادمنظورش اینه که امریکاانگولکشون میکنه تاجنگ بشه بعدپشتشون روخالی میکنه،،مثل کردهای عراق،،افغانستان،،اوکراین والانم تایوان روداره انگولک میکنه
کاش قبل ازمسخره کردن دیگران اول درست متن روبخونیم ،درک کنیم ،فکرکنیم واگه سوادشوداشتیم یااطلاعاتی داشتیم بعدجواب بدیم،،منظورایشون ازامریکا،،یعنی برپاکننده جنگ یابهتربگم کسی که براتش اشوب درمنطقه وجهان میدمد ومیان کشورهاروبهم میزنه که سلاحها و…بفروش بره وسودببره،،ضمنادوج هست نه دج،،موفق باشین
اول اینکه بر هم زننده این همه مشکلات امریکا نیستو شما هنوز نمیدونی موج نزولی بازار فقط بخاطر جنگ نیست دوست عزیز اول برو تحقیق کن بفهمی چرا بازار ریخته بعد بیا اینجا حرف بزنو بگو اتفاقا باید به دیگران گفت که بدونن هر چیزیو وصله نزنن به امریکا دلیل ریزش بازار و عدم صعودی بودن بازار ترس حاکم از نابودی لونا و استیبل کوینش بوده نه جنگ روسیه انقدی تاثیر بر ریزش بازار نداشته که لونا و تورم حاکم بر دنیا داشته شما که نمیدونی هشت تریلیون دلار اسکناس تو کل دنیا پخش شده و اخطارهای مکرر سرمایه دارا وایلان ماسک مبنی بر تورم امریکا گفته میشه چجوری خودتو با دانش میدونی که جنگ روسیه باعث همه این اتفاقاته نه دوست عزیز من ادعایی ندارم مبنی بر دانش ولی انقد میدونم که امثالی مثل شما دنبال مقصرین همیشه نه حل کردن اشتباهاتتون در مورد دوجم بگم روزی صد بار کلمه دوج توسایتا تایپ میشه دوج امیدوارم هیچوقت اشتباه تایپی برات اتفاق نیفته
حالا برو یکم بیششتر مطالعه کن تا بفهمی دلیل ریزش بازار برای چیه.