ارز وت و تارگت های آینده

چهارسال پیش فایل خریدم هفتاد سنت پول نداشتم گذاشتم تو کیف امشب از کیف اوردش بیرون دوباره یه پله خرید کردم برای هولد بخرید ارز بسیار خوبیه همه بازاز ریزش کرد دلیل نیست ارز بدی باشه

به نظرم همون 4سال پیش بهتر بود یاد میگرفتی 70سنت چقدر میشه

رفت قله نفروختی حالا که :poop:شده تو کیفت حالا در اوردی چکارش کنی ،

یعنی چی منظورت چیه

من و شما و امثال حق آب و گل داریم تو این بازار چون از خیلی ها قدیمی تریم سال ۱۳۹۵ من اتریوم چهل هزار تومنی گرفتم ترون پنجاه تومنی یادش بخیر بیت کوین هشتاد ميليون تومنی وای وای