واقعا ازین ارزه خوشم میاید توی اینهمه بازار خرابی همینطور یجور مونده و نمیرزه به نزر من همچی رشد کنه این تا پنج دولار پرواز میکنه
دمت گرم عجب تحلیل دقیقی داداش شایدم تا ۱۰ بره به نزر منم
دوست من میدونم که تازه واردی . اما حتما باید یاد بگیری قرار نیست هرجایی اعلام نظر کنی . بخصوص وقتی اطلاعات کمی در اختیار داری. برای اطلاع بیشترت عرض میکنم. این ارز استیبل کوین هست . خاصیتش اینه که قیمتش ثابت بمونه . یعنی باید یک دلار باشه. حالا خدای ناکرده ممکنه مثل ترا به دلایل مختلفی قیمتش رو از دست بده .