میگن ارز های قوی و با پشتوانه بخرید ،
پنجاه تا ارز اول که کلا ۹ ماه تو نزولی هستن ،
از اون طرف ustd تو ریزش بیت ۹۵۰٪ سود میکنه
یا سلسیوس که هفته پیش ترکوند.
به کدوم ساز برقصیم
این کاردانو که از شهریور سال پیش نزولی
دردمون و به کی بگیم
مشکل اینجاست همین چیزی رو که میگی درسته اگه هرکی به عقل خودش رجوع میکرد خرید و فروش میکرد برد کرده بودیم خودمون رو دست کم و تحلیل گرا رو دست بالا گرفته بودیم و دهن بین.
آقاجان نخر اینقدر درد نکش
گذشت اون زمان که بیت کوین ترکوند و یه عده خاصی میلیونر و میلیاردر شدن.
همونا هم اکر همون موقع میفروختن میبردن اکر طمع کرده باشن و نکه داشته باشن توی ضرر نشستن و چشم به موبایل دوختن که کی دوباره بالا میره
سود را یکی دیگه میبره شما هم عمر و پولتون را میذارید به گوشی موبایل نکاه میکنید
آخه اینم شد سرمایه کذاری