ادا سکه هاش زیاده ، با۴۵ میلیارد سکه همین قیمتشم بزور نگه داشته…۲۰میلیاردم زیاده براش ,حداکثر ۱۰الی ۱۵ میلیارد باید باشه
این روند تا وقتی که بیت تکلیفش و معلوم نکنه ادامه داره. همه چی به سلطان بسگی داره
گل گفتی .. این آشغال حتی حاضر به توکن سوزی هم نیست . بس که طرف حریصه