نوسانات تتر

ناموسن شما چی میگید من چی میخونم اینجا ..بابا تتر نوسانات خیلی جزیی داره یعنی اگه از صرافی بیت یا هر ارزدیگه ای بخری باید تتر بدی که همون دلاره هرقت درموجودی صرافی تتر زیاد شده یعنی یه ریزش جزیی که بازار صعودی میشه وهر وقت موجودی تتر درصرافیها کم باشه یعنی بازار نزولی تتر یه صعود جزیی داره یعنی تتر دست مردمه بالارفتنش درحد چند سنت هست سه دلار و نمیدونم پامپ نداریم این حرکت یعنی بده بگیر میشه نوسانش که خیلی جزیی هست که بیشتر حجمش بخاطر معاملات فیوچرز درحال انجام که هی جزیی بالا پایین میشه…

پسر خوب چند ماه پیش رو ۲۵۴۰۰من خرید زدم ۲روز پیشم رو ۳۲۵۰۰فروختم ۲۲درصد سود کردم بعله از همی چوس کوین

سلام عزیزم علتش بی ارزشی ریال است نه تتر بالا پایین شده دلار در برابر ریال رفته بالا تو سود کردی اگر دلار میشد20هزار تومان حسابی ضرر میکردی